+48 690 305 074
OGÓLNE WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIACH(REGULAMIN)
I. PREAMBUŁA
1. Niniejszy dokument określa warunki uczestnictwa w szkoleniach, i zwany będzie dalej: „Ogólne warunki".
2. Każdy Użytkownik z chwilą podjęcia czynności zmierzających do skorzystania ze Szkolenia zobowiązany jest do zapoznania się, przestrzegania oraz akceptacji Ogólnych warunków, bez ograniczeń i zastrzeżeń.
3. W przypadku niewyrażenia zgody na wszystkie Ogólne warunki należy natychmiast poinformować Właściciela.
4. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy firm i ich logo, użyte w trakcie Szkolenia należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżone znakami towarowymi.
5. Zabrania się nieuprawnionego korzystania z materiałów szkoleniowych, utworów lub informacji, jak też ich nieuprawnionej reprodukcji, retransmisji lub innego użycia jakiegokolwiek elementu Szkolenia, gdyż takie działanie może naruszać m.in. prawa autorskie lub chronione znaki towarowe.
6. Pytania lub uwagi dotyczące Szkolenia można zgłaszać na następujący adres email: biuro@critz.edu.pl.
II. DEFINICJE
1. FORMULARZ - kwestionariusz dostępny na stronie internetowej, który umożliwia rejestrację na stronie internetowej www.critz.edu.pl (zwanej dalej STRONA);
2. ZAMAWIAJĄCY - osoba lub podmiot zgłaszający na szkolenie, również płatnik szkolenia;
3. UCZESTNIK – osoba bezpośrednio korzystającą lub skierowana na szkolenie;
4. SZKOLENIE – szkolenie, warsztat, zajęcia grupowe lub indywidualne, organizowane stacjonarnie lub zdalnie w trybie otwartym lub zamkniętym, przez Właściciela;
5. WŁAŚCICIEL - Podmiot udostępniający niniejszą stronę internetową, mianowicie: Przedsiębiorca Pan: Krzysztof Parzych, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Krzysztof Parzych - Pracownia Projektów, z siedzibą w/przy: ul. Lawendowa 17, 34-122 Wieprz, numer NIP: 712 226 40 92, e-mail: biuro@critz.edu.pl.
III ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE
1. Wstępne zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu rozumie się przez wypełnienie przez zamawiającego formularza.
2. Potwierdzeniem zgłoszenia na szkolenia jest elektroniczna wiadomość zwrotna, wysyłana ze strony.
3. Warunkiem potwierdzenia uczestnictwa w szkoleniu jest wpłata 100% kwoty szkolenia na konto bankowe, wskazane w elektronicznej wiadomości zwrotnej.
4. O ile nie uzgodniono inaczej, w wypadku braku potwierdzenia uczestnictwa przez Zamawiającego w sposób opisany powyżej w terminie 4 dni kalendarzowych od daty dokonania zgłoszenia, rezerwacja może zostać przez właściciela anulowana.
5. O uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.
IV WARUNKI PŁATNOŚCI I REKLAMACJE
1. Zamawiający zobowiązany są do wpłacenia przelewem 100% ceny zajęć w ciągu 4 dni kalendarzowych od zgłoszenia, nie później jednak niż 4 dni robocze przed rozpoczęciem szkolenia.
2. W przypadku, gdy płatność została dokonana w okresie późniejszym, jednak nie później niż przed terminem rozpoczęcia zajęć, Zamawiający zobowiązany jest dostarczyć potwierdzenie przelewu.
3. W przypadku, gdy szkolenie nie odbędzie się w zaplanowanym terminie lub w przypadku braku miejsc w danym terminie, kwoty wpłacone za szkolenie zostaną naliczone na poczet udziału w innych szkoleniach organizowanych przez Właściciela ustalonych z Zamawiającym lub na wniosek Zamawiającego, Właściciel zwróci wpłaconą kwotę na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy w ciągu 7 dni roboczych
4. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej lub w formie pisemnej na adres Właściciela.
5. Reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane: dane kontaktowe osoby reklamującej (nazwa/imię lub nazwisko Zamawiającego lub Uczestnika, podanie adresu e-mailowego oraz numeru telefonu kontaktowego), kod i termin szkolenia, jak również wskazanie okoliczności faktycznych uzasadniających reklamację.
6. Właściciel rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni roboczych od momentu jej otrzymania.
7. W przypadku konieczności wydłużenia terminu wskazanego w ust. 6, Właściciel poinformuje o tym podmiot składający reklamację, jednocześnie wyznaczając nowy termin na rozpatrzenie reklamacji.
8. Sposób rozpatrzenia reklamacji zostanie przekazany zgłaszającemu w formie, w której zgłosił reklamację.
V REZYGNACJA Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
1. W przypadku rezygnacji ze szkolenia na co najmniej 14 dni przed terminem Właściciel zwraca Zamawiającemu całkowity koszt szkolenia.
2. W przypadku rezygnacji ze szkolenia na 13 lub mniej dni przed terminem Zamawiający zobowiązany jest do uiszczenia opłaty stanowiącej 100% ceny zajęć + VAT na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu zajęć.
3. Informacja o rezygnacji z szkolenia musi być w formie pisemnej pod rygorem nieważności i może być przesłana listem lub pocztą elektroniczną na adres biuro@critz.edu.pl.
VI UWAGI ORGANIZACYJNE
1. Właściciel zastrzega sobie prawo do zmiany terminu lub odwołania szkolenia nie później niż na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia. Zamawiający lub Uczestnik otrzyma niezwłocznie propozycję innego terminu szkolenia i może z niej skorzystać przenosząc rezerwację. W przeciwnym razie otrzyma zwrot pełnej wpłaconej kwoty za szkolenie. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualnie poniesione przez Uczestnika koszty (np. rezerwacji noclegu, biletów na przejazd itp.).
2. Właściciel zastrzega sobie możliwość zmiany trenera przy zachowaniu poziomu merytorycznego i zakresu programowego szkolenia.
3. Utrwalanie przez uczestnika przebiegu kursu lub szkoleń, za pomocą urządzeń lub oprogramowania rejestrujących dźwięk albo obraz i dźwięk, jak również rozpowszechnianie ich treści jest zabronione.
4. Właściciel zastrzega sobie prawo, do nagrania (w formie audio i/lub video) szkolenia realizowanego w formule otwartej lub zdalnej, jednak z ograniczeniem nagrania video do osoby trenera i treści prezentacji.
VII PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Właściciel szanuje w pełni prywatność Zamawiających i Uczestników. Szczegółowe informacje na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych osobowych Użytkownika lub innych informacji, jak również sytuacji, w których Właściciel może je ujawniać, znajdują się w dokumencie Polityka Prywatności.
VIII. WAŻNOŚĆ POSTANOWIEŃ
1. Gdyby którekolwiek z postanowień Ogólnych warunków było lub miało stać się nieważne lub bezskuteczne, w dowolnym systemie prawnym, pozostała część Warunków pozostaje ważna i nienaruszona. Strony zastąpią nieważne lub bezskuteczne postanowienie innym, które możliwie najwierniej oddaje zamierzony cel. Odpowiednio dotyczy to także ewentualnych luk w Ogólnych warunkach.
2. Gdyby którekolwiek z postanowień Ogólnych warunków było lub miało stać się nieważne lub bezskuteczne, w jednym lub kilku systemach prawnych, wszystkie postanowienia Ogólnych warunków zachowują ważność w każdym innym systemie prawnym.
IX. STOSUNEK DO ZAWARTYCH UMÓW
Jeśli nie postanowiono inaczej, Ogólne warunki stanowią kompletną i wyczerpującą umowę pomiędzy Zamawiającym i Uczestnikiem a Właścicielem, dotyczącą uczestnictwa w szkoleniach w zakresie treści w nich zawartych oraz zastępują wszelkie inne porozumienia, uzgodnienia i umowy, dotyczące przedmiotu (treści) niniejszych Ogólnych warunków.
X. ZMIANA WARUNKÓW UCZESTNICTWA
Właściciel zastrzega sobie prawo do dokonywania modyfikacji niniejszych Ogólnych warunków, w dowolnym momencie ich obowiązywania, zamieszczając ich zaktualizowaną wersję na stronie internetowej, które zaczynają obowiązywać od momentu ich publikacji, chyba że inaczej wskazano w zmodyfikowanych Ogólnych warunkach.
XI. ROZWIĄZYWANIE SPORÓW
1. Wszelkie powstałe spory Strony postanawiają w pierwszej kolejności rozwiązać w trybie polubownego załatwienia sprawy, przed właściwym sądem polubownym (zapis na sąd polubowny).
2. Jeśli polubowne załatwienie sprawy okaże się niemożliwe, spór wynikający z niniejszych Ogólnych warunków zostanie rozstrzygnięty przez sąd, w którego okręgu znajduje się siedziba Właściciela.